Produktbild
Alexander Stich

Corporate Social Irresponsibility and Consumers' Psychological Conflicts

Ebook (PDF Format)

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2018 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,3, Otto Beisheim School of Management Vallendar, language: English, abstract: The three papers together follow the overarching research question how corporate social irresponsibility (CSI) and consumers' psychological conflicts are connected. First, Paper 1 describes a literature analysis, building the basis for Paper 2 and Paper 3, specifically, to understand the terminology and theoretical properties surrounding CSI as well as corporate social responsibility (CSR). The most important (abstract) ethics-relate… Mehr

CHF 43.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-346-00765-0
  • EAN: 9783346007650
  • Produktnummer: 32535273
  • Verlag: GRIN Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 168 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'935 KB

5 weitere Werke von Alexander Stich:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.