Produktbild
Michael R. Solomon

Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition

Buch

This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States. For consumer behavior courses. Beyond consumer behavior: How buying habits shape identityA #1 best-selling text for consumer behavior courses, Solomon's Consumer Behavior: Buying, Having, and Being covers what happens before, during, and after the point of purchase. It investigates how having (or not having) certain products affects our lives; specifically, how these items influence how we feel about ourselves and each other, especially… Mehr

CHF 85.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-292-31810-3
  • EAN: 9781292318103
  • Produktnummer: 31744095
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 640 S.
  • Masse: H27.5 cm x B21.5 cm x D2.2 cm 1'244 g
  • Auflage: 13. A.
  • Gewicht: 1244

47 weitere Werke von Michael R. Solomon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.