Produktbild
Patrick E. Murphy

Ethical Marketing

Buch

For Marketing and Business Ethics courses in business or philosophy departments. This text explores ethical issues facing marketing practitioners. It presents ethical theory in marketing context. Coverage includes advertising, product safety and targeting markets as well as marketing research, product counterfeiting, channels of distribution, selling practices and how to implement ethics into marketing organizations. Part of the applied ethics series, Basic Ethics in Action, edited by Michael Boylan.

CHF 99.10

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Laczniak, Gene R. / Bowie, Norman E. / Klein, Thomas A.
  • ISBN: 978-0-13-184814-6
  • EAN: 9780131848146
  • Produktnummer: 9460754
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Masse: 360 g
  • Gewicht: 360

9 weitere Werke von Patrick E. Murphy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.