Produktbild
P. Buckley

The Challenge of International Business

Buch

This book focuses on the study of International business and more specifically 'Is the international business research agenda running out of steam?' After laying down this challenge, Buckley presents three theoretical developments, which point to ways forward for the agenda. He includes empirical evidence on the strategy of the Multinational Enterprise and on foreign direct investment and the world economy.

CHF 112.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-349-51166-2
  • EAN: 9781349511662
  • Produktnummer: 20041688
  • Verlag: Palgrave Macmillan
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 305 S.
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2004
  • Abbildungen: XII, 305 p.

Über den Autor


PETER J. BUCKLEY is one of the world's leading academics in the area of international business. He is Professor of International Business and Director of the Centre for International Business at the University of Leeds (CIBUL). He is President of the Academy of International Business (2002-2004).

22 weitere Werke von P. Buckley:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.