Produktbild
Roopali (Hrsg.) Mukherjee

Commodity Activism

Cultural Resistance in Neoliberal Times

Ebook (PDF Format)

Buying (RED) products-from Gap T-shirts to Apple-to fight AIDS. Drinking a &quote;Caring Cup&quote; of coffee at the Coffee Bean & Tea Leaf to support fair trade. Driving a Toyota Prius to fight global warming. All these commonplace activities point to a central feature of contemporary culture: the most common way we participate in social activism is by buying something. Roopali Mukherjee and Sarah Banet-Weiser have gathered an exemplary group of scholars to explore this new landscape through a series of case studies of &quote;commodity activism.&quote; Drawing from television, film, consumer activist campaigns, and cultu… Mehr

CHF 178.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8147-6301-8
  • EAN: 9780814763018
  • Produktnummer: 22570039
  • Verlag: NYU Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 314 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'406 KB

5 weitere Werke von Roopali (Hrsg.) Mukherjee:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.