Produktbild
Shirley (Hrsg.) Simon

Narratives of Doctoral Studies in Science Education

Making the transition from educational practitioner to researcher

Ebook (EPUB Format)

This book explores the ways in which small scale research studies arise from issues of practice, and how they are conceptualised, theorised and implemented using a variety of methodological approaches and frameworks. The narratives written by thirteen doctoral students tell real stories of projects and challenges that researchers face when making the transition from educational practitioner to researcher.Considering case studies from the UK, Sweden and Germany, chapters seek to investigate and inform others about how doctoral students solved individual and typical problems linking practice and research. Each methodological journey highlights… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Ottander, Christina (Hrsg.) / Parchmann, Ilka (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-49510-9
  • EAN: 9781317495109
  • Produktnummer: 19571467
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 206 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 2'165 KB
  • Abbildungen: 1 schwarz-weiße Fotos, 14 schwarz-weiße Zeichnungen, 6 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Shirley Simon is Professor of Science Education at the UCL Institute of Education, University College London, UK.Christina Ottander is Associate Professor and Senior Lecturer in Science Education at the Department of Science and Mathematics Education, Umeå University, Sweden.Ilka Parchmann is Professor and Head of the Chemistry Education Department at the Leibniz-Institute for Science and Mathematics Education, Germany, and Professor of Chemistry Education at the Christian-Albrechts-University of Kiel, Germany.

5 weitere Werke von Shirley (Hrsg.) Simon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.