Produktbild
Frederic Wilfred Taylor

The Economics of Advertising (RLE Advertising)

Ebook (EPUB Format)

What is the economic justification of advertising? Is it a vital energizing force in industry, or does it represent a serious waste of money and effort? The great increase in the volume of publicity in modern times is causing people to wonder what its final outcome will be, and whether it is a development to be welcomed or regarded with suspicion. First published in 1934.

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-67049-7
  • EAN: 9781136670497
  • Produktnummer: 15003355
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'466 KB

1 weiteres Werk von Frederic Wilfred Taylor:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.