The First Year of Teaching: Classroom Research to Increase Student Learning
For first-year teachers entering the nation's urban schools, the task of establishing a strong and successful practice is often extremely challenging. In this compelling look at first-year teachers' practice in urban schools, Jabari Mahiri and Sarah Warshauer Freedman demonstrate how a program of systematic classroom research by teachers themselves enables them to effectively target instruction and improve their own practice.
CHF 93.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Freedman, Sarah Warshauer (Hrsg.) / Lytle, Susan L. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8077-5564-8
- EAN: 9780807755648
- Produktnummer: 16124313
- Verlag: Teachers College Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 214 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.5 cm x D2.0 cm 522 g
- Auflage: New
- Gewicht: 522
2 weitere Werke von Jabari (Hrsg.) Mahiri:
Bewertungen
Anmelden