Produktbild
Han (Hrsg.) La Poutré

Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Agents and Mechanisms

AAMAS 2005 Workshop, AMEC 2005, Utrecht, Netherlands, July 25, 2005, and IJCAI 2005 Workshop, TADA 2005, Edinburgh, UK, August 1, 2005, Selected and Revised Papers

Ebook (PDF Format)

This book constitutes the thoroughly refereed post-proceedings of the 7th International Workshop on Agent-Mediated Electronic Commerce, AMEC VII 2005, held in Utrecht, Netherlands in July 2005, as part of AAMAS 2005, and the third Workshop on Trading Agent Design and Analysis, TADA 2005, held in Edinburgh, UK in August 2005, in the course of the IJCAI 2005 conference meetings. The seven revised full AMEC 2005 papers presented were carefully selected.

CHF 93.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Sadeh, Norman (Hrsg.) / Janson, Sverker (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-540-46243-9
  • EAN: 9783540462439
  • Produktnummer: 33302824
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 230 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 4'204 KB
  • Auflage: 2006
  • Abbildungen: Bibliographie

2 weitere Werke von Han (Hrsg.) La Poutré:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.