Produktbild
Frederick F. Wherry

The Culture of Markets

Buch

What are the logics of pricing, and why do some pricing schemes defy standard economic expectations? What explains the different labor market outcomes of people who receive the same training from the same place and who have similar grades? Why do national governments issue statements about the country's history and personality when developing economic policies, and why are struggles over the images pictured on money so hard fought?This engaging book locates the answers to these and other questions in the cultural logics and dynamics that constitute and guide markets. Using clear prose and illustrative examples, Frederick F. Wherry demystifies… Mehr

CHF 33.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7456-4745-6
  • EAN: 9780745647456
  • Produktnummer: 19302813
  • Verlag: Wiley
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 180 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.7 cm x D1.3 cm 238 g
  • Gewicht: 238

Über den Autor


Frederick F. Wherry is Associate Professor of Sociology at University of Michigan.

18 weitere Werke von Frederick F. Wherry:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.