Strategy: Pearson New International Edition
For undergraduate and graduate strategy courses.Gain a strategic edge in today's business world. This short, up-to-date, practitioner-oriented guide was meant to effectively prepare practicing executives, and MBA and EMBA students for top management responsibilities. The fourth edition includes new content, reordered topics to improve the flow of the subject matter, and numerous updated examples and vignettes.
CHF 83.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Pearce, John A.
- ISBN: 978-1-292-04036-3
- EAN: 9781292040363
- Produktnummer: 15905987
- Verlag: Pearson Academic
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 192 S.
- Masse: 420 g
- Auflage: 4. A.
- Gewicht: 420
7 weitere Werke von Cornelis A. de Kluyver:
Bewertungen
Anmelden