Nicholas Cook
Analysing Musical Multimedia
Buch
Analysing Musical Multimedia is the first study to produce a general theory of how different media - music, words, moving picture, and dance - work together to create multimedia. Beginning with a study of how meaning is mediated in television commercials, Nicholas Cook concludes with in-depth readings of Fantasia, Madonna's video Material Girl, and Armide (Godard's sequence from the collaborative film Aria).
CHF 122.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-19-816737-2
- EAN: 9780198167372
- Produktnummer: 22402114
- Verlag: OXFORD UNIV PR
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2001
- Seitenangabe: 290 S.
- Masse: H21.6 cm x B13.9 cm x D1.9 cm 445 g
- Gewicht: 445
35 weitere Werke von Nicholas Cook:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.