Produktbild
David F. Ross

Competing Through Supply Chain Management

Creating Market-Winning Strategies Through Supply Chain Partnerships

Buch

SCM is one of the hottest topics in manufacturing and distribution, and like JIT and TQC it requires a corporate commitment. This book provides both fundamental principles of SCM as well as a set of guidelines to assist in practical application of SCM. It will be one of the first books on the market that deals exclusively with SCM and its application. Readers in the academic, management sciences, sales, marketing and government environments will find this book of particular interest.

CHF 237.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-412-13721-1
  • EAN: 9780412137211
  • Produktnummer: 2938551
  • Verlag: Springer Us
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1997
  • Seitenangabe: 388 S.
  • Masse: H24.6 cm x B16.6 cm x D2.6 cm 772 g
  • Auflage: 1998
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 772

32 weitere Werke von David F. Ross:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.