International Business in the Middle East
Frontmatter -- Foreword / El-Ansary, Adel I. -- Preface -- Contents -- Part One. International Business Concepts in the Middle East -- Chapter 1. International Business in the Middle East / Kaynak, Erdener -- Chapter 2. Comparative Study of Marketing and Management Systems in the Middle East / Kaynak, Erdener -- Chapter 3. Managerial Gap Analysis: A Frame of Reference for Improving International Business Relations with the Middle East / El-Ansary, Adel I. -- Chapter 4. Political Risk Assessment by Multinationals in the Middle East: Past Research, Current Methods, and a New Framework / Yaprak, Attila -- Chapter 5. International Diversification…
Mehr
CHF 140.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-3-11-010321-2
- EAN: 9783110103212
- Produktnummer: 18968524
- Verlag: De Gruyter
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1985
- Seitenangabe: 296 S.
- Masse: H23.6 cm x B16.0 cm x D2.2 cm 599 g
- Auflage: Reprint 2015
- Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
- Gewicht: 599
9 weitere Werke von Erdener (Hrsg.) Kaynak:
Bewertungen
Anmelden