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Erdener (Hrsg.) Kaynak

International Business in the Middle East

Buch

Frontmatter -- Foreword / El-Ansary, Adel I. -- Preface -- Contents -- Part One. International Business Concepts in the Middle East -- Chapter 1. International Business in the Middle East / Kaynak, Erdener -- Chapter 2. Comparative Study of Marketing and Management Systems in the Middle East / Kaynak, Erdener -- Chapter 3. Managerial Gap Analysis: A Frame of Reference for Improving International Business Relations with the Middle East / El-Ansary, Adel I. -- Chapter 4. Political Risk Assessment by Multinationals in the Middle East: Past Research, Current Methods, and a New Framework / Yaprak, Attila -- Chapter 5. International Diversification… Mehr

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Produktdetails


  • ISBN: 978-3-11-010321-2
  • EAN: 9783110103212
  • Produktnummer: 18968524
  • Verlag: De Gruyter
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1985
  • Seitenangabe: 296 S.
  • Masse: H23.6 cm x B16.0 cm x D2.2 cm 599 g
  • Auflage: Reprint 2015
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 599

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