Produktbild
Sue (Hrsg.) Jackson

Developing Transformative Spaces in Higher Education

Learning to Transgress

Ebook (PDF Format)

Higher education has been presented as a solution to a host of local and global problems, despite the fact that learning and assessment can also be used as mechanisms for exclusion and social control. Developing Transformative Spaces in Higher Education: Learning to Transgress demonstrates that even when knowledge may appear to be the solution, it can be partial and disempowering to all but the dominant groups. The book shows the need to contest such knowledge claims and to learn to transgress, rather than to conform. It argues that transformative spaces need to be found and that these should be about the creation of new opportunities, ways o… Mehr

CHF 46.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-351-72514-9
  • EAN: 9781351725149
  • Produktnummer: 27162516
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 276 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'294 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 1 schwarz-weiße Fotos, 2 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Sue Jackson is Professor Emerita of Lifelong Learning and Gender at Birkbeck University of London, where she was Pro-Vice-Master Learning & Teaching and Director of the Centre for Transformative Practice in Learning and Teaching until she retired in September 2016.

16 weitere Werke von Sue (Hrsg.) Jackson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.