Produktbild
Douglas H. (Hrsg.) Clements

Hypothetical Learning Trajectories

A Special Issue of Mathematical Thinking and Learning

Ebook (PDF Format)

The purpose of this special issue is to present several research perspectives on learning trajectories with the intention of encouraging the broader community to reflect on, better define, adopt, adapt, or challenge the concept. The issue begins by briefly introducing learning trajectories. The remaining articles provide elaboration, examples, and discussion of the construct. They purposefully are intended to be illustrative, exploratory, and provocative with regard to learning trajectories construct; they are not a set of verification studies.

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Sarama, Julie (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-50687-1
  • EAN: 9781136506871
  • Produktnummer: 14480850
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 184 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 18'145 KB

4 weitere Werke von Douglas H. (Hrsg.) Clements:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.