Produktbild
Roger Silverstone

Media and Morality: On the Rise of the Mediapolis

Buch

Roger Silverstone′s compelling new book places the global media at the heart of the moral future of civilisation. It argues that the media (the press, broadcasting, the Internet and increasingly peer-to-peer technologies and networks) have a profound significance for the way in which the world is understood by its citizens.

CHF 36.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7456-3504-0
  • EAN: 9780745635040
  • Produktnummer: 16681747
  • Verlag: Polity Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Masse: H22.6 cm x B16.1 cm x D1.7 cm 336 g
  • Gewicht: 336

Über den Autor


Roger Silverstone was formerly Professor of Media and Communications at the London School of Economics and Political Science.

30 weitere Werke von Roger Silverstone:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.