Produktbild
Hashim Uddin (Hrsg.) Ahmed

Interventional Techniques in Uro-oncology

Ebook (PDF Format)

Minimally invasive surgical techniques are moving into the mainstream of urological practice. Even less invasive techniques, some of which can involve no use of the knife whatsoever, are rapidly being developed and implemented for treating urological cancer. Interventional Techniques in Uro-oncology is the first text to cover these techniques in total and provides a comprehensive review of the state-of-the-art minimally invasive interventions. This well-illustrated reference provides the basic science behind each technique before explaining when and how best to perform them. It examines their use in different clinical settings, the advantages… Mehr

CHF 122.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Arya, Manit (Hrsg.) / Emberton, Mark (Hrsg.) / Scardino, Peter (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4443-2990-2
  • EAN: 9781444329902
  • Produktnummer: 13869245
  • Verlag: Wiley-Blackwell
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 9'075 KB

Über den Autor


Hashim Uddin Ahmed MRCS, BM, BCh(Oxon), BA(Hons) Medical Research Council Clinical Research Fellow, Specialist Registrar in Urology, Division of Surgery and Interventional Sciences, University College London, London, UK Manit Arya FRCS, FRCS(Urol) Honorary Post-CCT Fellow in Laparoscopic and Minimally Invasive Surgery King's College Hospital, London, UK Peter Scardino Department of Urology Memorial Sloan Kettering Cancer Center New York, USA Mark Emberton MD FRCS (Urol) Reader in Interventional Oncology and Honorary Consultant Urologist, University College London Hospitals / University College London Comprehensive Biomedical Research Centre, London, UK

3 weitere Werke von Hashim Uddin (Hrsg.) Ahmed:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.