Produktbild
Marta (Hrsg.) Peris-Ortiz

Cultural and Creative Industries

A Path to Entrepreneurship and Innovation

Buch

This book examines the ways in which cultural and creative industries can drive entrepreneurship, innovation, sustainability and overall regional development. It will address such issues as (1) the technical (tangible) components of creative and cultural industries in relation to innovation; (2) the intangible components of creative and cultural industries in relation to services provided; (3) the relationship between tangible and intangible components and economic and social innovation; and (4) the ways in which creative and cultural industries effect and influence regional sustainability and development.Cultural and creative industries and… Mehr

CHF 136.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Cabrera-Flores, Mayer Rainiero (Hrsg.) / Serrano-Santoyo, Arturo (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-99589-2
  • EAN: 9783319995892
  • Produktnummer: 28031517
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 219 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.8 cm 524 g
  • Abbildungen: Book; 25 farbige Abbildungen, 25 farbige Tabellen, Bibliographie
  • Gewicht: 524

Über den Autor


93333274

65 weitere Werke von Marta (Hrsg.) Peris-Ortiz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.