Produktbild
Richard (Hrsg.) Scullion

The Media, Political Participation and Empowerment

Ebook (PDF Format)

Technological, cultural and economic forces are transforming political communication, posing challenges and opportunities for politicians and media organisations, while at the same time many governments and civil society express concerns about the extent and nature of political empowerment and civic engagement.This book offers an international perspective on current thinking and practice about civic and audience empowerment, focusing on the ways and means through which media can empower or dis-empower citizens as audiences. It features theoretical and empirical chapters that draw specific attention to a reappraisal of the theories, methods an… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Gerodimos, Roman (Hrsg.) / Jackson, Daniel (Hrsg.) / Lilleker, Darren (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-134-62104-0
  • EAN: 9781134621040
  • Produktnummer: 16945306
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 280 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'343 KB
  • Abbildungen: 35 schwarz-weiße Abbildungen, 23 schwarz-weiße Zeichnungen, 12 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Richard Scullion is Senior Lecturer in Marketing Communication at the Media School, Bournemouth University, UK.Roman Gerodimos is Senior Lecturer in Global Current Affairs at the Media School, Bournemouth University, UK.Daniel Jackson is Senior Lecturer in the Media School, Bournemouth University, UKDarren G Lilleker is Senior Lecturer in Political Communication in the Media School, Bournemouth University, UK.

10 weitere Werke von Richard (Hrsg.) Scullion:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.