Produktbild
Richard R. Lau

How Voters Decide

Information Processing in Election Campaigns

Ebook (PDF Format)

This book attempts to redirect the field of voting behavior research by proposing a paradigm-shifting framework for studying voter decision making. An innovative experimental methodology is presented for getting 'inside the heads' of citizens as they confront the overwhelming rush of information from modern presidential election campaigns. Four broad theoretically-defined types of decision strategies that voters employ to help decide which candidate to support are described and operationally-defined. Individual and campaign-related factors that lead voters to adopt one or another of these strategies are examined. Most importantly, this resear… Mehr

CHF 40.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-511-22299-3
  • EAN: 9780511222993
  • Produktnummer: 13839893
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 0 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'543 KB

3 weitere Werke von Richard R. Lau:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.