Produktbild
Constance (Hrsg.) Steinkuehler

Games, Learning, and Society

Learning and Meaning in the Digital Age

Ebook (PDF Format)

This volume is the first reader on video games and learning of its kind. Covering game design, game culture and games as twenty-first-century pedagogy, it demonstrates the depth and breadth of scholarship on games and learning to date. The chapters represent some of the most influential thinkers, designers and writers in the emerging field of games and learning - including James Paul Gee, Soren Johnson, Eric Klopfer, Colleen Macklin, Thomas Malaby, Bonnie Nardi, David Sirlin and others. Together, their work functions both as an excellent introduction to the field of games and learning and as a powerful argument for the use of games in formal… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-139-51191-9
  • EAN: 9781139511919
  • Produktnummer: 14002460
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 0 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'123 KB

3 weitere Werke von Constance (Hrsg.) Steinkuehler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.