Produktbild
Philip Kotler

Ten Deadly Marketing Sins

Signs and Solutions

Buch

Praise for TEN DEADLY MARKETING SINSMore than just an indictment of current marketing practices, Philip Kotler's new book is a sweeping overview of the role and function of marketing in the modern corporation. Be sure to read it.-Al Ries, coauthor, The Origin of Brands: Discover the Natural Laws of Product Innovations and Business SurvivalThis book should really be called the Eleven Deadly Sins. The eleventh sin would be for a CEO, CFO, or CMO to fail to read and act on the content of Kotler's Ten Deadly Marketing Sins.-Roger Blackwell, Professor of Marketing, The Fisher College of Business and coauthor, Brands That Rock: What Business Leader… Mehr

CHF 41.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-471-65022-5
  • EAN: 9780471650225
  • Produktnummer: 1289725
  • Verlag: John Wiley & Sons
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 162 S.
  • Masse: H22.2 cm x B14.5 cm x D1.2 cm 358 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken mit Schutzumschlag
  • Gewicht: 358

Über den Autor


PHILIP KOTLER is the S.C. Johnson Distinguished Professor of International Marketing at Northwestern University's Kellogg School of Management and the author of thirty books, including Marketing Insights from A to Z and Lateral Marketing, both available from Wiley.

100 weitere Werke von Philip Kotler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.