Produktbild
Elizabeth Parsons

Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour

Ebook (EPUB Format)

This second edition of Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour has been completely revised and updated to keep pace with the latest developments, exploring fresh new themes in brand cultures, postmodernism, gender, ethics and globalisation. Topics new to this edition include: * the moralised brandscape;* the politics of consumption;* the spaces and places of marketing; and* the relationship between marketing and psychoanalysis.This popular text successfully links marketing theory with practice, locating marketing ideas and applications within wider global, social and economic contexts.Written by three experts in the field, thi… Mehr

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Maclaran, Pauline / Chatzidakis, Andreas
  • ISBN: 978-1-134-05782-5
  • EAN: 9781134057825
  • Produktnummer: 23846984
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 192 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'750 KB
  • Auflage: 2. Auflage
  • Abbildungen: 8 schwarz-weiße Abbildungen, 7 schwarz-weiße Fotos, 1 schwarz-weiße Zeichnungen, 4 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Elizabeth Parsons is Professor of Marketing at the University of Liverpool, UK.Pauline Maclaran is Professor of Marketing and Consumer Research at Royal Holloway, University of London, UK.Andreas Chatzidakis is Senior Lecturer in Marketing at Royal Holloway, University of London, UK.

16 weitere Werke von Elizabeth Parsons:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.