Produktbild
Steffen Jørgensen

Differential Games in Marketing

Buch

Game theory has proven useful to represent and conceptualize problems of conflict and cooperation in a formal way, and to predict the outcome of such situations. Differential games are dynamic games that are particularly designed to study systems where observations and decisions are made in real time. The book conveys to the reader the state of the art of research in marketing applications of differential game theory. This research started about 25 years ago and the literature has now reached an extent and a maturity that makes it natural to take stock. The book deals with differential games in advertising, pricing, and marketing channels, as… Mehr

CHF 211.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Zaccour, Georges
  • ISBN: 978-1-4020-7613-8
  • EAN: 9781402076138
  • Produktnummer: 1522235
  • Verlag: Springer Us
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 194 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.5 cm 462 g
  • Auflage: 2004
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 462

2 weitere Werke von Steffen Jørgensen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.