Produktbild
Andrzej (Hrsg.) Jakubowski

Fragmentation vs the Constitutionalisation of International Law

A Practical Inquiry

Ebook (PDF Format)

The current system of international law is experiencing profound transformations. Indeed, the simultaneous processes of globalization combined with the disintegration of international systems of governance and law-making pose complex challenges for legal scholarship. The doctrinal response to these challenges has been theorized within two seemingly contradictory discourses in international law: fragmentation and constitutionalisation.This book takes an innovative approach to international law, viewing the processes of the fragmentation and constitutionalisation as being profoundly interconnected and reflective of each other. It brings togethe… Mehr

CHF 50.95

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Wierczynska, Karolina (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-31228-4
  • EAN: 9781317312284
  • Produktnummer: 20262966
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 318 S.
  • Plattform: PDF
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 1 schwarz-weiße Zeichnungen, 1 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Andrzej Jakubowski is Assistant Professor at the Institute of Law Studies of the Polish Academy of Sciences. He has authored a monograph State Succession in Cultural Property (OUP, 2015) and edited a volume Cultural Rights as Collective Rights - An International Law Perspective (Brill, 2016). Karolina Wierczynska is Assistant Professor at the Institute of Law Studies of the Polish Academy of Sciences where she serves as a managing editor of The Polish Yearbook of International Law. Her current research relates to the admissibility issues before the ICC.

4 weitere Werke von Andrzej (Hrsg.) Jakubowski:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.