Produktbild
Miguel Angel (Hrsg.) Gardetti

Sustainable Luxury

Managing Social and Environmental Performance in Iconic Brands

Ebook (PDF Format)

Most consumers of luxury products and services use them as status symbols - symbols of success. However, the definition of success - and the way it is perceived by others - is changing. Increasingly, consumers want the brands they use to address growing concerns that luxury products invariably come at a heavy social and environmental cost. The luxury industry faces its biggest challenge yet in satisfying an emerging demand of successful consumerism - products that meet high environmental, social and ethical standards.This collection sees internationally renowned fashion, luxury and sustainability experts come together to explore the challenge… Mehr

CHF 62.55

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Torres, Ana Laura (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-28779-1
  • EAN: 9781351287791
  • Produktnummer: 31722282
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 172 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'343 KB

64 weitere Werke von Miguel Angel (Hrsg.) Gardetti:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.