Produktbild
Markus Hoffmann

Vision and Vision Communciation in Entrepreneurial Companies

Buch

Bachelor Thesis from the year 2013 in the subject Business economics - Law, grade: 1.0, Management Center Innsbruck, course: Economics and Law, language: English, abstract: Start-up companies go through various stages of development on their way tosuccess. This thesis examines the communication of vision in entrepreneurialcompanies, a process, which is necessary and commonly encountered by organizations that have already been in business for a few years. The communication of vision, and thus entrepreneurial spirit, is crucial for young companies because it typically constitutes the foundation of their current and also future success. This the… Mehr

CHF 32.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-656-53989-6
  • EAN: 9783656539896
  • Produktnummer: 15573031
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 68 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.5 cm 111 g
  • Auflage: 1. Auflage.
  • Gewicht: 111

100 weitere Werke von Markus Hoffmann:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.