Produktbild
Clyde Josef Souza

The Guide to Recession Marketing

Buch

This is a guide to Recession marketing for small and large organizations. It will help:- Craft a strategy to help the business thrive in a recession.- Leverage social media to engage with the target market.- Deploy a mobile marketing campaign for effective targeting.- Deploy guerrilla marketing tactics to find new customers.- Anticipate turns in the business cycle and adapt marketing efforts accordingly.

CHF 46.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Palmer, Joel (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-9898389-0-0
  • EAN: 9780989838900
  • Produktnummer: 15433218
  • Verlag: AQER Management Corporation
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 108 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.6 cm 179 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 179

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.