The Guide to Recession Marketing
This is a guide to Recession marketing for small and large organizations. It will help:- Craft a strategy to help the business thrive in a recession.- Leverage social media to engage with the target market.- Deploy a mobile marketing campaign for effective targeting.- Deploy guerrilla marketing tactics to find new customers.- Anticipate turns in the business cycle and adapt marketing efforts accordingly.
CHF 46.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Palmer, Joel (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-9898389-0-0
- EAN: 9780989838900
- Produktnummer: 15433218
- Verlag: AQER Management Corporation
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 108 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.6 cm 179 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 179
Bewertungen
Anmelden