Produktbild
Gert (Hrsg.) Verschraegen

Imagined Futures in Science, Technology and Society

Ebook (EPUB Format)

Imagining, forecasting and predicting the future is an inextricable and increasingly important part of the present. States, organizations and individuals almost continuously have to make decisions about future actions, financial investments or technological innovation, without much knowledge of what will exactly happen in the future. Science and technology play a crucial role in this collective attempt to make sense of the future. Technological developments such as nanotechnology, robotics or solar energy largely shape how we dream and think about the future, while economic forecasts, gene tests or climate change projections help us to make i… Mehr

CHF 46.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Vandermoere, Frédéric (Hrsg.) / Braeckmans, Luc (Hrsg.) / Segaert, Barbara (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-315-44082-8
  • EAN: 9781315440828
  • Produktnummer: 25388279
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 236 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 2'767 KB
  • Abbildungen: 4 schwarz-weiße Abbildungen, 1 schwarz-weiße Fotos, 3 schwarz-weiße Zeichnungen, 2 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Gert Verschraegen is Associate Professor in the department of Sociology at the University of Antwerp, Belgium.Frédéric Vandermoere is professor in the department of sociology at the University of Antwerp, Belgium.Luc Braeckmans is Professor in Philosophy at the Department of Philosophy of the University of Antwerp, Belgium.Barbara Segaert holds a master diploma in Oriental Studies, Islamic Studies and Arab Philology (KU Leuven), Belgium and a master in the Social Sciences (Open University), UK.

6 weitere Werke von Gert (Hrsg.) Verschraegen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.