Produktbild
Dietmar (Max Planck Institute for Innovation and Competition) (Hrsg.) Harhoff

Revolutionizing Innovation

Users, Communities, and Open Innovation

Buch

A comprehensive and multidisciplinary view of the emerging paradigm of user and open innovation, offering both theoretical and empirical perspectives.

CHF 14.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lakhani, Karim R. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-262-02977-3
  • EAN: 9780262029773
  • Produktnummer: 18019175
  • Verlag: MIT Press Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 600 S.
  • Masse: H25.2 cm x B16.2 cm x D3.5 cm 912 g
  • Abbildungen: 23 figures, 37 tables; 60 Illustrations, unspecified
  • Gewicht: 912
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Über den Autor


Dietmar Harhoff is Director at the Max Planck Institute for Innovation and Competition, Munich.Karim R. Lakhani is Associate Professor of Business Administration at Harvard Business School.Dietmar Harhoff is Director at the Max Planck Institute for Innovation and Competition, Munich.Karim R. Lakhani is Associate Professor of Business Administration at Harvard Business School.Dietmar Harhoff is Director at the Max Planck Institute for Innovation and Competition, Munich.Karim R. Lakhani is Associate Professor of Business Administration at Harvard Business School.Dominique Foray holds the Chair in Economics and Management of Innovation and is Director of the College of Management of Technology at École Polytechnique Fédérale de Lausanne. He is the author of The Economics of Knowledge (MIT Press, 2004).

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.