Duncan Brown
Influencer Marketing
Ebook (EPUB Format)
For those involved in marketing and sales, this book offers essential analysis of how to identify who has influence, how they apply it, and how marketers can turn it to their advantage. This work is one of the first books to give an overview of one of the fastest growing marketing techniques to have emerged in the last ten years.
CHF 49.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Hayes, Nick
- ISBN: 978-1-136-39590-1
- EAN: 9781136395901
- Produktnummer: 14000084
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 256 S.
- Plattform: EPUB
- Masse: 2'175 KB
24 weitere Werke von Duncan Brown:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.