David Mark
Going Dirty: The Art of Negative Campaigning
Buch
Going Dirty is a history of negative campaigning in American politics and an examination of how candidates and political consultants have employed this often-controversial technique. The book includes case studies on notable races throughout the television era in which new negative campaign strategies were introduced, or existing tactics were refined and amplified upon.
CHF 65.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-7425-4500-7
- EAN: 9780742545007
- Produktnummer: 19606394
- Verlag: Rowman & Littlefield
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 267 S.
- Masse: H23.6 cm x B15.6 cm x D2.7 cm 499 g
- Gewicht: 499
100 weitere Werke von David Mark:
Ebook (EPUB Format)
CHF 18.70
Ebook (PDF Format)
CHF 120.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.