Produktbild
Jonas (Hrsg.) Kurlberg

Missio Dei in a Digital Age

Buch

An unprecedented technological revolution is sweeping across the world. Every sphere of life from communications, work, economy, leisure, our homes, health care and even religious practice is changing in response to the growth not just of digital technology but of a new world-embracing digital culture. Where is God in all this change? How does God's mission impact digital culture?This volume argues that digitalization is radically changing both the methods and conditions of missions, as well as calling for a re-appraisal of contemporary missiology. In a new culture, mission needs to be rethought, re-contextualised, re-formed for a new world.F… Mehr

CHF 43.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Phillips, Peter M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-334-05911-0
  • EAN: 9780334059110
  • Produktnummer: 35505207
  • Verlag: SCM Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Masse: H14.0 cm x B21.5 cm x D2.4 cm 324 g
  • Gewicht: 324
  • Sonstiges: Professional & Vocational

1 weiteres Werk von Jonas (Hrsg.) Kurlberg:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.