Produktbild
Karen S. Miller

The Voice of Business

Hill & Knowlton and Postwar Public Relations

Buch

In 1933, John W. Hill opened the New York office of what wouldbecome the most important public relations agency in history:Hill & Knowlton, Inc. By 1959, the combined sales of itsclients--which included Procter & Gamble, Texaco, Gillette, andAvco Manufacturing as well as the steel, tobacco, and aviationindustries' trade associations--amounted to 10 percent of thegross national product. The Voice of Business chronicles Hill& Knowlton's influence on American public discourse in theyears following World War II. Guided by its founder's conservative ideals, Hill &Knowlton developed a twofold mission: to influence publicdiscuss… Mehr

CHF 54.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8078-7239-0
  • EAN: 9780807872390
  • Produktnummer: 15840146
  • Verlag: The University of North Carolina Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 278 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.6 cm 452 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 452

2 weitere Werke von Karen S. Miller:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.