Produktbild
Stewart Halsey Ross

The Management of Business-To-Business Advertising

A Working Guide for Small to Mid-Size Companies

Buch

Stewart Ross's book, which represents the distillation of thirty years of professional experience in industrial advertising and promotion, is the only comprehensive and up-to-date working guide available for advertising, sales, and marketing managers of companies that manufacture products sold to other companies rather than to final consumers. Stressing practice rather than theory, and providing in-depth coverage of every aspect of the marketing-communications program, this manual will enable the working manager to obtain optimum results from outside services and suppliers or to establish an in-house advertising and promotion facility if is a… Mehr

CHF 85.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-89930-163-1
  • EAN: 9780899301631
  • Produktnummer: 1481994
  • Verlag: Quorum Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1986
  • Seitenangabe: 178 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.4 cm 440 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 440

4 weitere Werke von Stewart Halsey Ross:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.