Produktbild
Rob Gray

Great Brand Blunders

The Worst Marketing and Social Media Meltdowns of All Time...and How to Avoid Your Own

Ebook (EPUB Format)

What causes some marketing campaigns to go spectacularly wrong? Why might new product launches, publicity stunts or rebranding exercises be doomed to failure? How can you prevent a social media backlash spiralling out of control? When should you apologise, cut your losses, make a U-turn? Great Brand Blunders takes an informed and at times acerbic look at the worst marketing and social media disasters of all time - and treats them as an amazing learning opportunity. The first book for several years to examine brand failures - and the first with a special focus on social media - Great Brand Blunders offers a mix of entertaining commentary and a… Mehr

CHF 4.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-78059-230-5
  • EAN: 9781780592305
  • Produktnummer: 34110496
  • Verlag: Hodder & Stoughton
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 415 KB

Über den Autor


Rob Gray

100 weitere Werke von Rob Gray:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.