Produktbild
Jean-Michel (Hrsg.) Glachant

Manufacturing of Markets

Ebook (EPUB Format)

Different types of markets exist throughout the world but how are they created? In this book, an interdisciplinary team of authors provide an evolutionary vision of how markets are designed and shaped. Drawing on a series of case studies, they show that markets are far from perfect and natural mechanisms, and propose a new view of markets as social construct, explaining how combinations of economic, political and legal constraints influence the formation and performance of markets. Historical trajectories and interdependencies among institutional dimensions make it difficult to build costless, non-biased co-ordination mechanisms, and there ar… Mehr

CHF 55.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-139-94954-5
  • EAN: 9781139949545
  • Produktnummer: 24193173
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 0 KB

10 weitere Werke von Jean-Michel (Hrsg.) Glachant:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.