The SAGE Handbook of Qualitative Business and Management Research Methods
Methods and Challenges
The SAGE Handbook of Qualitative Business and Management Research Methods provides a state-of-the art overview of qualitative research methods in the business and management field. Bringing together a team of leading international researchers, the chapters offer a comprehensive overview of the key methods and challenges encountered when undertaking qualitative research in the field.The chapters have been arranged into three thematic parts:Part One examines a broad spectrum of contemporary methods, from autoethnography and discourse analysis, to shadowing and thematic analysis.Part Two presents an overview of key visual methods, such as photog…
Mehr
CHF 145.75
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Cunliffe, Ann L (Hrsg.) / Grandy, Gina (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-5264-3024-3
- EAN: 9781526430243
- Produktnummer: 25393691
- Verlag: SAGE Publications
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 542 S.
- Plattform: EPUB
- Masse: 21'009 KB
- Auflage: 1. Auflage
12 weitere Werke von Cathy (Hrsg.) Cassell:
Bewertungen
Anmelden