Produktbild
Edward G. Anderson

The Innovation Butterfly

Managing Emergent Opportunities and Risks During Distributed Innovation

Buch

Product and service innovations are the result of mutually interacting creative and coordination tasks within a system that has to balance technical decisions, marketplace taste, personnel management, and stakeholder commitment. The constituent elements of such systems are often scattered across multiple firms and across the globe and constitute a complex system consisting of many interacting parts.In the spirit of the butterfly effect, metaphorically describing the sensitivity to initials conditions of chaotic systems, this book builds an argument that innovation butterflies can, in the short term, take up significant amounts of effort and s… Mehr

CHF 165.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Joglekar, Nitin R.
  • ISBN: 978-1-4614-3130-5
  • EAN: 9781461431305
  • Produktnummer: 12178573
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 173 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.3 cm 453 g
  • Abbildungen: Book; 36 schwarz-weiße Abbildungen
  • Gewicht: 453

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.