Produktbild
Michelle Gledhill

CIM Coursebook Marketing for Stakeholders

Ebook (PDF Format)

'Butterworth-Heinemann's CIM Coursebooks have been designed to match the syllabus and learning outcomes of our new qualifications and should be useful aids in helping students understand the complexities of marketing. The discussion and practical application of theories and concepts, with relevant examples and case studies, should help readers make immediate use of their knowledge and skills gained from the qualifications.'Professor Keith Fletcher, Director of Education, The Chartered Institute of Marketing'Here in Dubai, we have used the Butterworth-Heinemann Coursebooks in their various forms since the very beginning and have found them mos… Mehr

CHF 43.20

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-44232-2
  • EAN: 9781136442322
  • Produktnummer: 14000775
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 17'010 KB
  • Auflage: 2. Auflage

4 weitere Werke von Michelle Gledhill:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.