Advanced Methods for Modeling Markets
This volume presents advanced techniques to modeling markets, with a wide spectrum of topics, including advanced individual demand models, time series analysis, state space models, spatial models, structural models, mediation, models that specify competition and diffusion models. It is intended as a follow-on and companion to Modeling Markets (2015), in which the authors presented the basics of modeling markets along the classical steps of the model building process: specification, data collection, estimation, validation and implementation. This volume builds on the concepts presented in Modeling Markets with an emphasis on advanced methods t…
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Produktdetails
Weitere Autoren: Wieringa, Jaap E. (Hrsg.) / Bijmolt, Tammo H. A (Hrsg.) / Pauwels, Koen H. (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-53467-1
- EAN: 9783319534671
- Produktnummer: 22161741
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 733 S.
- Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D4.5 cm 1'267 g
- Abbildungen: Book; Bibliographie
- Gewicht: 1267
2 weitere Werke von Peter S. H. (Hrsg.) Leeflang:
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