Produktbild
Peter S. H. (Hrsg.) Leeflang

Advanced Methods for Modeling Markets

Buch

This volume presents advanced techniques to modeling markets, with a wide spectrum of topics, including advanced individual demand models, time series analysis, state space models, spatial models, structural models, mediation, models that specify competition and diffusion models. It is intended as a follow-on and companion to Modeling Markets (2015), in which the authors presented the basics of modeling markets along the classical steps of the model building process: specification, data collection, estimation, validation and implementation. This volume builds on the concepts presented in Modeling Markets with an emphasis on advanced methods t… Mehr

CHF 291.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Wieringa, Jaap E. (Hrsg.) / Bijmolt, Tammo H. A (Hrsg.) / Pauwels, Koen H. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-53467-1
  • EAN: 9783319534671
  • Produktnummer: 22161741
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 733 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D4.5 cm 1'267 g
  • Abbildungen: Book; Bibliographie
  • Gewicht: 1267

2 weitere Werke von Peter S. H. (Hrsg.) Leeflang:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.