Produktbild
David (Hrsg.) Bejou

Customer Lifetime Value

Reshaping the Way We Manage to Maximize Profits

Ebook (EPUB Format)

Get the competitive edge by effectively managing customer lifetime valueThe customer lifetime value (CLV) concept is extensively changing the way today's business is managed. A student or practitioner needs to understand CLV to best gain the competitive edge in business. Customer Lifetime Value: Reshaping the Way We Manage to Maximize Profits is a text that shows in detail how managers and researchers can best use CLV to a business's advantage. This valuable resource explores various practical approaches to the measurement and management of customer value that focus on maximizing profitability and growth. Leading thinkers discuss how to lever… Mehr

CHF 53.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Keningham, Timothy L. (Hrsg.) / Aksoy, Lerzan (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-45295-6
  • EAN: 9781136452956
  • Produktnummer: 14835354
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 156 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 5'759 KB

11 weitere Werke von David (Hrsg.) Bejou:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.