Social Entrepreneurship in the Middle East
This two-volume book unveils trends, strengths, weaknesses and overall dynamics and implications of social entrepreneurship in the Middle East region, whilst identifying both opportunities and threats facing social entrepreneurship and supplements through a wealth of insights and examples inspired from practice and current applications.
CHF 175.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Lanteri, Alessandro (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-137-39534-4
- EAN: 9781137395344
- Produktnummer: 18975594
- Verlag: Springer Nature
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 252 S.
- Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.8 cm 467 g
- Auflage: 2015
- Gewicht: 467
Über den Autor
Edited By Dima Jamali and Alessandro Lanteri
17 weitere Werke von Dima (Hrsg.) Jamali:
Bewertungen
Anmelden