Mark Poster
The Second Media Age
Buch
Examines the implications of new communication technologies. This book evaluates critically the concepts of media and technology in various traditions of cultural theory, with the aim of rethinking the relations of humans to machines. It also examines theories of postmodernity in relation to the new media and the debate over multiculturalism.
CHF 36.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-7456-1396-3
- EAN: 9780745613963
- Produktnummer: 8364570
- Verlag: Polity Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1995
- Seitenangabe: 186 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.1 cm x D2.4 cm 303 g
- Gewicht: 303
Über den Autor
Mark Poster is Professor of History at the University of California, Irvine.
22 weitere Werke von Mark Poster:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.