Produktbild
Mark Poster

The Second Media Age

Buch

Examines the implications of new communication technologies. This book evaluates critically the concepts of media and technology in various traditions of cultural theory, with the aim of rethinking the relations of humans to machines. It also examines theories of postmodernity in relation to the new media and the debate over multiculturalism.

CHF 36.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7456-1396-3
  • EAN: 9780745613963
  • Produktnummer: 8364570
  • Verlag: Polity Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1995
  • Seitenangabe: 186 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.1 cm x D2.4 cm 303 g
  • Gewicht: 303

Über den Autor


Mark Poster is Professor of History at the University of California, Irvine.

22 weitere Werke von Mark Poster:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.