Advancing Media Production Research: Shifting Sites, Methods, and Politics
This anthology explores challenges to understanding the nature of cultural production, exploring innovative new research approaches and improvements to old approaches, such as newsroom ethnography, which will enable clearer, fuller understanding of the workings of journalism and other forms of media and cultural production.
CHF 141.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Lee, David (Hrsg.) / Saha, Anamik (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-137-54193-2
- EAN: 9781137541932
- Produktnummer: 18530089
- Verlag: Springer Nature
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 240 S.
- Masse: H22.3 cm x B14.1 cm x D2.2 cm 425 g
- Auflage: 2016
- Gewicht: 425
Über den Autor
Ana Alacovska, Copenhagen Business School, DenmarkDan Berkowitz, University of Iowa, USAHanne Bruun, Aarhus University, DenmarkElina Erzikova, Central Michigan University, USAAstrid Gynnild, University of Bergen, NorwayFredrick Lesage, Simon Fraser University (SFU), CanadaZhengjia Liu, University of Iowa, USAWilson Lowrey, University of Alabama, USAMichael B. Munnik, University of Edinburgh, UKDaniel Perrin, Zurich University of Applied Sciences, SwitzerlandDavid M. Ryfe, University of Iowa, USAWillemien Sanders, Utrecht University, NetherlandsPhilip Schlesinger, University of Glasgow, UKTore Slaatta, University of Oslo, NorwayIda Willig, Roskilde University, Denmark
14 weitere Werke von Chris (Hrsg.) Paterson:
Bewertungen
Anmelden