Produktbild
John O'Shaughnessy

The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers

Ebook (PDF Format)

This book examines modern consumption, focusing on concepts of autonomy and rationality. In recent years, conventional ideas of 'free will' have come under attack in the context of consumer choice and similarly, postmodernists have sabotaged the very notion of consumer rationality. O Shaughnessy and O'Shaughnessy adopt a moderating perspective, rev

CHF 48.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: O'Shaughnessy, Nicholas
  • ISBN: 978-1-135-97827-3
  • EAN: 9781135978273
  • Produktnummer: 18433940
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 160 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'125 KB

27 weitere Werke von John O'Shaughnessy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.