John O'Shaughnessy
The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers
Ebook (PDF Format)
This book examines modern consumption, focusing on concepts of autonomy and rationality. In recent years, conventional ideas of 'free will' have come under attack in the context of consumer choice and similarly, postmodernists have sabotaged the very notion of consumer rationality. O Shaughnessy and O'Shaughnessy adopt a moderating perspective, rev
CHF 48.35
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: O'Shaughnessy, Nicholas
- ISBN: 978-1-135-97827-3
- EAN: 9781135978273
- Produktnummer: 18433940
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 160 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 2'125 KB
27 weitere Werke von John O'Shaughnessy:
Ebook (EPUB Format)
CHF 48.35
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.