Arch G. (Hrsg.) Woodside
Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research
Buch
Seeks to increase understanding and description of human behavior, conscious and unconscious meaning, and implicit/explicit decision processes applied to living and making major and everyday choices from where to live, how culture affects thinking and actions; marriage, children; work choices and behavior; leisure pursuits; and, travel behavior.
CHF 193.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-7623-1257-3
- EAN: 9780762312573
- Produktnummer: 2511592
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 344 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.3 cm 683 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 683
46 weitere Werke von Arch G. (Hrsg.) Woodside:
Ebook (PDF Format)
CHF 222.50
Ebook (PDF Format)
CHF 160.60
Ebook (EPUB Format)
CHF 161.25
Ebook (EPUB Format)
CHF 185.75
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.