Produktbild
Arch G. (Hrsg.) Woodside

Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research

Buch

Seeks to increase understanding and description of human behavior, conscious and unconscious meaning, and implicit/explicit decision processes applied to living and making major and everyday choices from where to live, how culture affects thinking and actions; marriage, children; work choices and behavior; leisure pursuits; and, travel behavior.

CHF 193.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7623-1257-3
  • EAN: 9780762312573
  • Produktnummer: 2511592
  • Verlag: Emerald Group Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 344 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.3 cm 683 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 683

46 weitere Werke von Arch G. (Hrsg.) Woodside:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.