Produktbild
Sandra Moriarty

Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition

Ebook (PDF Format)

For courses in introductory advertising.Increase the relevancy and effectiveness of marketing communicationsAdvertising & IMC: Principles and Practicepresents the strategic use of communications to engage different types of consumers. Covering advertising, public relations, direct marketing, promotion, and more, Advertising & IMCuses examples of award-winning brand campaigns, contributions from experts, and enduring principles and practices to provide students with a practical guide to executing integrated marketing communications.And with a new author joining the team, the 11th Edition features a significant reorganization and revisi… Mehr

CHF 60.60

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Mitchell, Nancy / Wells, William D. / Wood, Charles
  • ISBN: 978-1-292-26214-7
  • EAN: 9781292262147
  • Produktnummer: 31754439
  • Verlag: Pearson HigherEducation
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 664 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 177'187 KB
  • Auflage: 11. Auflage

7 weitere Werke von Sandra Moriarty:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.