Produktbild
Chris Wharton

Advertising as Culture

Ebook (EPUB Format)

This book is about advertising and culture. Advertising is a significant aspect of modern societies and plays an important part in economic activity. It is a highly visible component of everyday life and increasingly of contemporary culture. The book considers culture as a broad category of human endeavour and experience. It takes a multidisciplinary approach drawing on media and cultural studies and the study of history and of art history, sociology, politics and political economy for ideas and explanations that can be applied to advertising and culture. Indeed, the book's contributors are drawn from each of these areas of academic enquiry.… Mehr

CHF 38.70

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-84150-787-3
  • EAN: 9781841507873
  • Produktnummer: 20532794
  • Verlag: Intellect Books Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 238 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 3'784 KB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Christopher Wharton is program leader in advertising and media in the Department of Media at Northumbria University.

13 weitere Werke von Chris Wharton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.